Sunday, January 06, 2008

2008

New Year!! One year older. One step closer.

Sebelum ape2 pun, takziah diucapkan kepada Cik Mary2 Zaemon kerana telah berjaya membenarkan rumah nya dirampok laju2 oleh orang2 yang tidak bertanggungjawab. Sungguh kesian Cik Mary. But, a strong girl, she is!! Ehhhh... nih darah panglima tau. Keluarga Zaemon pantang menyerah! *menunjuk ke arah panglima gigi*

Lately nih banyak perkara yang aku fikir. Tahun baru. Tapi aku still macam ni. No big difference. Kerja is OK. Just that I'm not quite happy with the management. Not very good on managing manpower. Tapi takpelah. Aku pon baru. Who am I to judge them, yang dah bertahun2 keje dengan Auspac?

Persatuan makin best. Kemahiran dah start. Which means that torturing session has started. Aku tak sempat lagi jengah ke kelas kemahiran. Tapi best lah sbb buat kat atas pasir. Baru best, balik silat luka2 tapak kaki hahahah.

I have an obsession with Mr. Saul Hudson. His guitar skills is like.. WOAHHH. Sure, there are some who plays faster than him *Buckethead.. cough.. cough..* but hey, he's good, ya? I think one of his greatest solo, doodling around the blues scales and improvision is here. Man.. I wish I could play like him... :p

Macam2 perkara yang terlintas kat dalam kepala hotak aku yang memang botak nih. Kerja makin seronok, dapat jalan2, dapat jmpe kastemer baru, which means dapat kawan baru lah. Sume orang cakap aku nih ramah mesra, aku rasa tuh ayat yang sopan untuk "tatau malu" :p hahah

Oh... By the way.. Dark Valefor, Dark Ifrit, Dark Shiva, Dark Ixion is a goner. Arwah. Mendiang. Selamat meninggal... and to think I beat 'em with a low defence and Acc (both haven't even pass 200). Currently, I'm trying to harvest Dark Matter from Dark Yojimbo. I hate him. I hate his dog. And yes.. I hate him!!! Freaking samurai he-bitch keep on dodging my attack!! T.T I need to train my Acc and my Luck *puts on Final Fantasy X game*

Tibe2 aku rindu kat kawan2 Auspac aku. Hahahah best kalau aku datang opis Impian Emas... ader biskut, ader melo, ader kawan2 yang aku memang akan sakat sampai depa sakit hati hahahah *Puan Ayu, terima kasih atas layanan mesra anda. Rahsiamu akan ku pegang*

Other than that, nothing much has happen. 2008 is just like the rest of the years. I hope this year will bring good luck, prosperity, good health etc bla bla bla... and I hope that my friends and family will gain happiness in their future undertaking.

p/s : Saul Hudson = Slash