Sunday, January 27, 2008

Blog memaki

To whom it may concern,

Aku dah tatau nak cakap ape. AKU tolong KAU, AKU tak penah niat nak aniaya KAU!! Tapi apsal ko tak puas ati dengan aku? Apsal ko fitnah aku? BALIK2 cite dulu, BALIK2, cite DULU... ko sedar ke tak sedar yang DULU tuh dah LEPAS?? Binatang pun tau nak hargai kebaikan orang, tak kiralah orang tuh perompak ke pembunuh ke, tapi KAU yang ALLAH S.W.T kurniakan cukup SIFAT, AKAL yang waras, tatau nak hargai kebaikan orang. What kind of human are you, anyway?

Aku memang tak kesah kalau orang buat aku macam nih... biaserlah manusia ader sikit sifat macam nih, aku pon ader, tapi KAU dah SELALU SANGAT CARI PASAL DENGAN aku. KAU nak cerita pasal kisah dulu? KAU pegilah cerita kat SEMUA orang tentang kejahatan AKU, tapi jangan SEKALI2 KAU samakan AKU DENGAN KAU!! AKU TAKKAN SEKALI2 UNGKIT PERKARA LEPAS!! AKU SEDAR YANG DARIPADA AKU BISING2 KAT ORANG TENTANG PERKARA LEPAS, LEBIH BAIK AKU BIARKAN ORANG TUH SENDIRI!! SEBAB MENGUNGKIT PERKARA LEPAS ITU SIFAT YAHUDI!!!!

Oh, saper2 yang terasa @ tidak, yang nak marah @ yang nak gelak, tak payah lah komen kat sini... Aku akan delete segala komen yang ade, so kalau ader yang tak puas ati, email aje aku @ call aje aku. Jangan jadi penakut, hidup dalam bayang2 sendiri.

So kau pegi buat ape kau nak. Aku cume mintak kau jangan menghina aku dengan menyamakan aku dengan kau.

"Bagi kamu agama kamu, bagi aku, agamaku" (Surah Al-Kafirun : 6)