Sunday, September 23, 2007

Wonderful?

Sekarang nih macam2 masalah yang datang. Aku tak dapat cope ngan study aku. I think I'm gonna fail this sem. Mummy baru kuar spital, so skarang memang zaman kejatuhan ah, masalah ekonomi. Lepas tuh bolehh pulak adik aku pinjam laptop orang, umah die kene pecah dan laptop tuh hilang. Aku yang tatau ape nih, tiba2 kene ganti laptop tuh. Yeah atas dasar akulah abang dia, bile susah ramai yang mintak tolong kat aku tapi bila senang...

Kelas pulak aku tak dapat pegi. Sem nih amik account pulak tuh. Teringat zaman2 sekolah yang mana aku blajar akaun, dan aku berjaya untuk fail dalam SPM haha. Skarang aku kene relive that nightmare.. God help me.. T.T

Banyak lagi masalah yang datang. Susah nak cakap. Penat nak cerita. Aku dah tak percaya kat orang. Walau sesiapa pun yang datang nak hulur bantuan, aku taknak. Phobia dengan orang yang pura2 baik tapi last2 aku jugak yang kena. Tapi... ader someone, she's kinda different. Nak kate sengal, memang die sengal pon.. hahah... But she's different. Stakat ni die takde lah tipu aku ker, tapi sakitkan ati aku banyak kali lah!! Rase macam nak tumbuk aje die tapi nnt die amik kaedah pulak :P

Sekarang ni life memang tengah huru-hara, tapi tuh lah.. thanks to puan cacing, aku rase ok sikit lah. Dia banyak kasik aku peluang.. peluang untuk kutuk die hahahah... ape hubungan yang kami ada, sorang aje yang tau dalam dunia nih. Yang lain tatau. We decide to keep it a secret. We are learning to trust each other. Ni part yang susah sket. Tapi we are trying.

Yang penting skarang Ramadhan. Bukan masa untuk aku pikir pasal orang, tapi masa untuk aku pikir pasal aku. Mana tau tah2 tak sempat tengok raya aku dah balik, tapi best jugak balik time2 Ramadhan ni....

Sedih.. sakit ati sume ader skarang... Dah 3 kali dah seseorang itu berbuka kat umah aku. We used to be so close, tapi skarang dah jauh macam langit ngan sarang semut. Aku yang buat jarak ni. Aku yang buat jurang yang besar ni. Aku rasa seolah2 dia dah taknak aku, bukan taknak ape, maksud aku kawan pon taknak. So aku jauhkan diri langsung dari dia, untuk tolong dia aje. Biarlah, dia dah hepi ngan life die. Hidup dia dah teratur, buat ape die nak pikir pasal idup aku yang tak teratur ni?

Tiba2 aku rase macam nak terbang pegi jmpe Puan Cacing... hahahah agaknyer aperlah yang dier makan berbuka ehh...?